Uusimmat

Suorituskykymittaukset 2560x1440-resoluutiolla

31.07.2015 21:15 Muropaketin toimitus

 

3DMark Fire Strike

Futuremarkin 3DMarkin erillisnäytönohjaimien testaamiseen suunnattu Fire Strike -testi ajettiin läpi Extreme-esiasetuksilla, joissa on käytössä 2560×1440-resoluutio, ei reunojenpehmennystä, 16-kertainen anisotrooppinen suodatus ja parhaat kuvanlaatuasetukset. Taulukossa suurempi tulos on parempi.

3DMarkissa Gigabyten 980 Ti G1 Gaming oli 879 pistettä edellä GeForce GTX 980 Ti -referenssinäytönohjainta ja 1152 pistettä edellä Fury X:ää.

 

Battlefield 4

Battlefield 4 testattiin DirectX 11 -rajapinnalla, 4xMSAA-reunojenpehmennyksellä, 16-kertaisella anisotrooppisella suodatuksella ja pelin Ultra-tason kuvanlaatuasetuksilla. Taulukossa suurempi tulos on parempi.

Gigabyten 980 Ti G1 Gaming oli 12,1 FPS:ää eli noin 16 % suorituskykyisempi kuin GeForce GTX 980 Ti -referenssinäytönohjain ja 17,6 FPS:ää eli noin 25 % suorituskykyisempi kuin Fury X.

 

Crysis 3

Crysis 3 testattiin FXAA-reunojenpehmennyksellä, 16-kertaisella anisotrooppisella suodatuksella ja pelin High-tason kuvanlaatuasetuksilla. Taulukossa suurempi tulos on parempi.

Gigabyten 980 Ti G1 Gaming oli 14,4 FPS:ää eli noin 20 % suorituskykyisempi kuin GeForce GTX 980 Ti -referenssinäytönohjain ja 16,3 FPS:ää eli noin 23 % suorituskykyisempi kuin Fury X.

 

ArmA 3

ArmA 3 testattiin 4xFSAA- ja Ultra-tason SMAA-reunojenpehmennyksellä, 16-kertaisella anisotrooppisella suodatuksella ja pelin Ultra-tason kuvanlaatuasetuksilla. Taulukossa suurempi tulos on parempi.

Gigabyten 980 Ti G1 Gaming oli 8,9 FPS:ää eli noin 13 % suorituskykyisempi kuin GeForce GTX 980 Ti -referenssinäytönohjain ja 14,4 FPS:ää eli noin 23 % suorituskykyisempi kuin Fury X.

 

GTA V

GTA V testattiin MSAA 2x -reunojenpehmennyksellä, 16-kertaisella anisotrooppisella suodatuksella ja pelin Very High -tason kuvanlaatuasetuksilla sekä tekstuureilla. Taulukossa suurempi tulos on parempi.

Gigabyten 980 Ti G1 Gaming oli 17,6 FPS:ää eli noin 14 % suorituskykyisempi kuin GeForce GTX 980 Ti -referenssinäytönohjain ja 17,6 FPS:ää eli noin 26 % suorituskykyisempi kuin Fury X.

 

The Witcher 3

The Witcher 3 testattiin reunojenpehmennyksellä, 16-kertaisella anisotrooppisella suodatuksella, High-tason Postprocessing-asetuksilla ja Ultra-tason kuvanlaatuasetuksilla. NVIDIAn HairWorks-ominaisuus oli pois käytöstä. Taulukossa suurempi tulos on parempi.

Gigabyten 980 Ti G1 Gaming oli 11,5 FPS:ää eli noin 23 % suorituskykyisempi kuin GeForce GTX 980 Ti -referenssinäytönohjain ja 15,4 FPS:ää eli noin 33 % suorituskykyisempi kuin Fury X.

 

Battlefield: Hardline

Battlefield: Hardline testattiin DirectX 11 -rajapinnalla, 4xMSAA-reunojenpehmennyksellä, 16-kertaisella anisotrooppisella suodatuksella ja pelin Ultra-tason kuvanlaatuasetuksilla. Taulukossa suurempi tulos on parempi.

Gigabyten 980 Ti G1 Gaming oli reilu 10 FPS:ää eli noin 17 % suorituskykyisempi kuin GeForce GTX 980 Ti -referenssinäytönohjain ja Fury X.

 

Far Cry 4

Far Cry 4 testattiin SMAA-reunojenpehmennyksellä, 16-kertaisella anisotrooppisella suodatuksella ja pelin Very High -tason kuvanlaatuasetuksilla sekä tekstuureilla. Taulukossa suurempi tulos on parempi.

Gigabyten 980 Ti G1 Gaming oli 6,7 FPS:ää eli noin 9 % suorituskykyisempi kuin GeForce GTX 980 Ti -referenssinäytönohjain ja 14,8 FPS:ää eli noin 22 % suorituskykyisempi kuin Fury X.

 

Ryse: Son of Rome

Ryse: Son of Rome testattiin ilman SSAA-reunojenpehmennystä, 16-kertaisella anisotrooppisella suodatuksella ja pelin High-tason kuvanlaatuasetuksilla sekä Very High -tekstuureilla. Taulukossa suurempi tulos on parempi.

Gigabyten 980 Ti G1 Gaming oli noin 15 FPS:ää eli noin 24 % suorituskykyisempi kuin GeForce GTX 980 Ti -referenssinäytönohjain ja Fury X.

 

Project Cars

Project Cars testattiin MSAA-reunojenpehmennyksellä, 16-kertaisella anisotrooppisella suodatuksella ja pelin Ultra-tason kuvanlaatuasetuksilla. Taulukossa suurempi tulos on parempi.

Gigabyten 980 Ti G1 Gaming oli 6,7 FPS:ää eli noin 9 % suorituskykyisempi kuin GeForce GTX 980 Ti -referenssinäytönohjain ja 37,4 FPS:ää eli noin 92 % suorituskykyisempi kuin Fury X.

 

Dying Light

Dying Light testattiin reunojenpehmennyksellä, 16-kertaisella anisotrooppisella suodatuksella ja pelin Best Quality -tason kuvanlaatuasetuksilla. NVIDIAn GameWorks ominaisuudet olivat pois käytöstä. Taulukossa suurempi tulos on parempi.

Gigabyten 980 Ti G1 Gaming oli 15,2 FPS:ää eli noin 18 % suorituskykyisempi kuin GeForce GTX 980 Ti -referenssinäytönohjain ja 19,6 FPS:ää eli noin 25 % suorituskykyisempi kuin Fury X.

Sisältö

  1. Gigabyte GeForce GTX 980 Ti G1 Gaming
  2. Testikokoonpano
  3. Suorituskykymittaukset 2560x1440-resoluutiolla
  4. Suorituskykymittaukset 3840x2160-resoluutiolla
  5. Tehonkulutus-, lämpötila- ja melumittaukset
  6. Ylikellotustestit
  7. Loppuyhteenveto