Ajankohtaista
17.03.2016, 21:30
3058
Ilmiöt, Moninpelit, Muut, PC, Peliala, PlayStation 4, Räiskintäpelit, Toimintapelit, Xbox One, Yhteisöt

Pettyneet fanit yrittävät tehdä paremman Star Wars Battlefrontin

Se on muuten vähän voi voi, jos ison lisenssin peli ei miellytä. Vaikka DICE/EA:n Star Wars Battlefront onkin aivan upea peli, ei se ole joka kantiltaan ihan semmoinen supermegajeesus, jota jotkut kaipasivat. Joten mitäpä sitä muutamaan, kuin “tehdään itse parempi.”

Ja niinpä Frontwire Studios -nimen alle lyöttäytynyt fanipoppoo työstää nyt omaa Star Wars: Galaxy in Turmoil -peliä, jonka haaveillaan olevan “se peli, minkä Battlefront III:n olisi pitänyt olla.”

Sotimista jalkaväellä, sotakoneilla, X-Wingeillä, maassa, ilmassa ja avaruudessa. Kaikkea sitä, mitä virallisesta Battlefrontista puuttui.

Ja tietenkin ilman mitään lupia ja lisenssejä, toisten tekemiä 3D-malleja ja materiaaleja käyttäen.

Voi veljet. Eivätkö nämä ikinä opi? Raskaan sarjan megalisensseistä ei kuulkaa tehdä fanipelejä, ei ainakaan jos siinä astutaan näin pöljästi olemassa olevien tavaramerkkien ja tekijänoikeuksien päälle, saati jos tehdyt mockupit pohjautuvat muilta varastettuihin malleihin ja materiaaleihin.

Disneyn isoa Kikki Hiiri -banhammeria odotellessa… 3-2-1… Jamppojen pääsaitti on itse asiassa jo repäisty pois netistä, ja kaverit yrittävät nyt räpeltää kulissien takana olevalla foorumilla, jakaen peliään Google Driven kautta ja ModDB-sivustoon nojaten.

Lisätietoja: Star Wars: Galaxy in Turmoil

Star Wars

Lisää aiheesta

Star Wars Battlefront (PC, PS4, Xbox One)

Tähdet sotivat – miehet kertovat: Star Wars Battlefront 2 (2005)

Toimituksen suosikkipelit 2015: Niklas Isberg

Tagit: Disney, EA, fanipelit, fanit, FPS, Lisenssipelit, Star Wars Battlefront, Star Wars Galaxy in Turmoil, tekijänoikeudet

Kommentointi on suljettu.