Uusimmat

DirectX 12 -testit (Hitman 2016 & Rise of the Tomb Raider)

19.07.2016 16:00 Sampsa Kurri

Hitman (2016)

480-game-hitman

hitman-dx12-1

hitman_settings

Testasimme DirectX 12 -suorituskykyä aiemmin tänä vuonna julkaistun Hitman-pelin sisäänrakennetulla benchmarkilla. Peli on kehitetty yhteistyössä AMD:n Gaming Evolved -pelikehitysohjelman kanssa. Käytössä oli 2560×1440-resoluutio, FXAA-reunojenpehmennys, 16-kertainen anisotrooppinen suodatus ja High Level of Detail -kuvanlaatuasetukset.

1060-bench-hitman-dx12

GTX 980 ja RX 480 olivat Hitmanin sisäänrakennetussa DirectX 12 -testissä noin 7,5 FPS:ää eli noin 10 % suorituskykyisempiä kuin GTX 1060.

 

Rise of the Tomb Raider

tr-dx12

tr-dx12-1

tr-dx12-2

Testasimme DirectX 12 -suorituskykyä Rise of the Tomb Raider -pelin sisäänrakennetulla benchmarkilla. Käytössä oli tuore Patch #7 -päivitys, joka tuo mukanaan runsaasti parannuksia DirectX 12 -tukeen. Peli on kehitetty yhteistyössä NVIDIAn The Way It’s Meant To Be Played -pelikehitysohjelman kanssa. Käytössä oli 2560×1440-resoluutio, FXAA-reunojenpehmennys, 16-kertainen anisotrooppinen suodatus ja Very High -kuvanlaatuasetukset.

1060-bench-tr-dx12

GeForce GTX 1060 oli Tomb Raiderin sisäänrakennetussa DirectX 12 -testissä 7,6 FPS:ää eli noin 17 % suorituskykyisempi kuin Radeon RX 480.

Sisältö

  1. Alkusanat
  2. Founders Edition -näytönohjaimen esittely
  3. Testikokoonpano ja lämpötilan vaikutus suorituskykyyn
  4. Suorituskyky 1920x1080-resoluutiolla
  5. Suorituskyky 2560x1440-resoluutiolla
  6. DirectX 12 -testit (Hitman 2016 & Rise of the Tomb Raider)
  7. Tehonkulutus-, lämpötila- ja melumittaukset
  8. Ylikellotustestit
  9. Loppuyhteenveto