Uusimmat

Rainbow Six Siege: ”tärkeintä on cooppimoninpeli, tiimipeli!”

24.10.2015 14:00 Jukka O. Kauppinen

JOK kävi äskettäin ottamassa tuntumaa Ubisoftin tulevaan taktiseen räiskintäpeliin Rainbow Six Siege ja sehän tuntui herkulta. Ei vähiten siksi, että pelin pääsuunnittelija oli asiajamppa.

”Siege tuo takaisin jännityksen tunteen, sisätiloissa taistelemisen. On yksi ainoa elämä ja kaverit voivat ampua sinua. Ne olivat tärkeitä asioita, kun aloitimme projektia. Ja vielä oppimiskynnys, suojautuminen, haastavuus, ei mitään suojaustumissysteemejä eikä edes kolmannen persoonan näkökulmaa”, Drapeau maalailee projektin alkunäkemyksiä.

Ja sitten se tärkeä kysymys: kumpi on tärkeämpää, yksinpeli vai moninepeli?

”Tärkeintä on cooppimoninpeli, tiimipeli! Tiiminä pelaaminen oli se tärkein asia, jonka halusimme toteuttaa. On meillä toki yksinpelikin, ja Situations-pelitilan tehtävät ovat askel kohti pääkokemusta. Niillä opitaan jutut, joilla voi astua myöhemmin moninpeliin. Mutta toki voitte pelata yksin myös kampanjaa ja Terrorist Hunt –pelitilaa.”

Kiinnostaako? Lue haastattelu!

Lue artikkeli: Rainbow Six Siege –haastattelu: ” terrorismin vastainen taistelusimulaatio”

 

 

Lisää aiheesta

Rainbow Six Siege – “eväät täydelliseen lanipeliin”

Rainbow Six: Siege –ensikosketus: Yksin kotona (viidestään ja panttivangin kanssa)

Wiikon wanha: Tom Clancy’s Rainbow Six

Jukka O. Kauppinen

Muropaketin uusimmat