”Ensimmäinen Gran Turismo tuntui virheliikkeeltä”, tunnustaa Sonypomo
SCEE:n toimitusjohtaja Jim Ryan jatkaa Domen haastattelusarjassa sekä Sonyn suurten suunnitelmien avaamista että muistelee omaa, ensimmäistä kohtaamistaan Gran Turismo –pelien kanssa.
Ryan mietiskelee muun muassa PlayStation 3:sta opittuja läksyjä, PS4:n ajoitusta sekä Sonyn laajempaa strategiaa, jossa pelien mobiilia ulottuvuutta laajennetaan joka puolelle.
”Jo ensimmäisissä Gran Turismo 6:n visioissa mobiililaitteet olivat Kazunorin mielessä niin, että pelaajat voivat olla aina yhteydessä Gran Turismo –maailmaan.”
Ja miten ihmeessä ensimmäisen Gran Turismon kehitysversio oli herra toimitusjohtajan mielestä virhe?
Se selviää artikkelista: Gran Turismo 6 – haastattelussa Sonyn Euroopan toimitusjohtaja Jim Ryan
Artikkeliin lisätyt videot voit katsoa myös alta. Mutta tsekkaa koko artikkeli, jos haluat tietää mitä kaikkea Sonyn europomo ajatteleekaan GT-sarjasta yleensäkin, Vitasta, PS4:n ajopelivalikoimasta ja GT:n eurosuosiosta.
Osa 4: Sonyn pelivalikoima ja tulevat suunnitelmat, GT6:n mobiiliulottuvuus
Osa 5: ”Gran Turismo tuntui minusta virheliikkeeltä”
Lisää aiheesta
Gran Turismo 6 – haastattelussa GT-sarjan isä Kazunori Yamauchi