Far Cry 3 – kun jonkun raivo tuntuu hyvältä
Far Cry 3 -haastattelussa Ubisoft Massiven tuottaja Petter Sydow – milloin hänen mielestään olikaan hauskaa nähdä kun joku on heittämäisillään peliohjaimen ulos ikkunasta? Entä miten peli Massivella ylipäätään syntyy tai miten eri pelitilojen tarinat nivoutuvat yhteen?
Se selviää katsomalla haastis: Far Cry 3 – haastattelussa tuottaja Petter Sydow – monta pelikokkia saman padan ääressä
Lisää aiheesta
Far Cry 3 -ensikosketus osa 1 – terveisiä täältä paratiisisaarelta, painajaissaarelta
Keskitytään nyt Far Cry 3:een. Mennään paratiisisaarelle, joka ei olekaan ihan niin paratiisimainen. Enää. Nyt siellä on paikat täynnä ilkimyksiä ja tuhmeliineja, joiden keskelle pelaaja hupsistalallaa haaksirikkoutuu.
Far Cry 3 -ensikosketus osa 2: Massive tykkää liekeistä ja räjähdyksistä
Katsotaanpa myös hahmoluokkia. Ne ovat mukavan ”puolueettomia” ja monikäyttöisiä. Laajanpuoleisessa listassa on perinteisenoloisesti sekä vähän raskaammin aseistautuneita hemmoja, nopeampia höökijöitä ja snaippereita, mutta hahmoluokkia ei ole viety minnekään Team Fortressien kaltaisen äärimmäisen erikoistumisen suuntaan.
Far Cry 3 -haastattelu: onnistuuko paluu ykkösosan tunnelmiin?
Far Cry -pelisarjasta on ollut jo moneksi, vaikka sarjaan kuuluu vain pari peliä. Ykkösosa yllätti monet ja jäi parhaiten mieleen huikeasta grafiikastaan, vaikka itse pelikin oli ihan mukiinmenevä. Kakkonen näytti yhä hyvältä, mutta pelattavuudesta puhuttaessa pallo putosi ja kunnolla. Kolmososa… no, ainakin kehitystiimi uskoo peliinsä.