Max Payne 3:ssa on huima asefysiikka ja hahmomallinnus
Rockstar Gamesin Rob Nelson on antanut haastattelun brittiläiselle The Independent -sanomalehdelle, jossa herra aukoo kattavasti Max Payne 3 –pelin fysiikka-, ase- ja hahmomallinnuspuolta. Nelsonin mukaan peli mallintaa esimerkiksi joka ikisen luodin lentoradat, osumapisteet ja vaikutukset pikkutarkasti niin, että tulos on taatusti realistinen ja vaikuttava.
”Kaiken on näytettävä uskomattoman hyvältä”, Nelson ynnää ja kertoo, että bullet time -hidastukseen tehtiin aivan omia animaatioitaan, koska normaalit hahmoanimaatiot eivät näyttäneet hidastettuina tarpeeksi hyviltä.
Nelson kertoo myös ammusfysiikoista, tekoälystä, pelimekaniikasta ja monen monesta muustakin asiasta.
Lue juttu: Independent, Max Payne 3’s in-game gunfight physics make it a modern wonder
Lue myös
Assassin’s Creed III ei pelkää näyttää myös ajan pimeämpää puolta
Miljardi Angry Birdsiä – Roviolta viimein jotain uutta?
Pelaa legaarista Wolfenstein 3D:tä selaimellasi
Sound Blaster Tactic3D Wrath – oivat langattomat kuulokkeet pelaajalle