Näin tehtiin eräs vuoden parhaista räiskintäpeleistä
MachineGamesin Wolfenstein: The New Order on vuoden iloisimpia peliyllätyksiä. Monikaan ei varmasti osannut odottaa, että niinkin retrosta pelisarjasta saataisiin aikaiseksi näin laadukas ja tarinavetoinen räiskintäpeli. Miten homma oikein onnistui?
Giant Bombin Patrick Klepek tykästyi Wolfensteiniin niin paljon, että kun lopputekstit pyörivät, hän otti yhteyden pelin kehittäneeseen MachineGamesiin ja jutteli firman luovan johtajan Jens Matthiesin kanssa pelin kehitysvaiheista.
Pitkässä haastattelussa puhutaan Wolfensteinin tarinasta, pelin syntyvaiheista, Bethesdan kanssa työskentelemisestä ja monista muista jutuista. Kiinnostavaa luettavaa, kannattaa vilkaista.
Lähde: Giant Bomb
Lisää aiheesta
Wolfenstein: The New Order (PC, PS3, PS4, Xbox 360, Xbox One)