Bethesda-johtaja myöntää: ”Mokasimme Fallout 76:n julkaisussa melkein kaiken mahdollisen”
Todd Howard uskoo, että Bethesdan siirtyminen Xboxin alle suojelee heitä Fallout 76:n julkaisun kaltaisilta katastrofeilta.
PC Gamer kertoo, että Bethesda Game Studiosin johtaja Todd Howard on kommentoinut pari vuotta sitten ilmestyneen Fallout 76:n hankalia alkumetrejä. Peli julkaistiin tolkuttoman bugisena ja ilman NPC-hahmoja, mikä sai pelin tuntumaan autiolta.
”Kun peli ilmestyi, meillä oli kokonainen litania ongelmia ja tuotimme monille pettymyksen”, Howard totesi. ”Rehellisesti sanoen mokasimme melkein kaiken.”
Nyt kun Bethesda on siirtynyt Xbox-valmistaja Microsoftin omistukseen, Howard uskoo, että tällaisilta sekasotkuilta vältytään. Hänen mukaansa esimerkiksi Xbox Game Pass auttaa jatkossa järjestämään peleistä laajoja beta-testejä.
Bethesdan siirtymistä Xboxin perheeseen juhlitaan tänään sillä, että peräti 20 Bethesdan kehittämää tai julkaisemaa peliä saapuu Xbox Game Passin valikoimaan. Mukana on todellisia klassikoita ja sellaisia kehuttuja hittipelejä kuin Fallout: New Vegas.