Uusimmat

EA:n edustajan mukaan Visceral suljettiin, koska sen kehittämä yksinpeliprojekti ei olisi tuottanut tarpeeksi rahaa

29.11.2017 20:44 Muropaketin toimitus

EA:n edustaja Blake Jorgensenin mukaan uutta Star Wars -peliä kehittänyt Visceral suljettiin, koska pelin ei uskottu tuottavan tarpeeksi rahaa.

Aiemmin uutisoimme, kuinka EA sulki sen alaisuudessa toimineen Visceral studiosin. Samalla Visceralin vuodesta 2014 asti kehittämä yksinpeli siirrettiin toisen kehitystiimin käsiin.

Nyt EA:n edustaja Blake Jorgensen on paljastanut, että Visceralin kehittämän Star Wars -pelin ei uskottu tuottavan tarpeeksi rahaa jotta sen jatkokehittäminen olisi ollut järkevää, vaikka ”sen oli määrä viedä yksinpelikokemus kokonaan uudelle tasolle”. Jorgensenin mukaan lineaariset yksinpelit eivät yksinkertaisesti enää kiinnosta yleisöä yhtä paljon kuin vaikkapa viisi vuotta sitten ja siksi EA etsii nyt uusia tapoja, jolla se voisi hyötyä projektista rahallisesti, raportoi Dualshockers.

”Meidän täytyy polttaa sillat sellasiiin projekteihin, joiden tajuamme olevan kannattamattomia”, Jorgensen tiivistää.

Muropaketin uusimmat