Uusimmat

Ghost of Tsushima esittelee uudenlaisen avoimen pelimaailman – ei ohjaavia nuolia tai waypointeja

17.12.2019 10:32 Muropaketin toimitus

PlayStation 4:n tulevassa Ghost of Tsushima -pelissä ei ohjailla pelaajaa kädestä pitäen.

Sucker Punch -studion tuleva toimintaseikkailu Ghost of Tsushima sai viime viikolla uuden trailerin, ja pelin paljastettiin ilmestyvän ensi vuonna. Nyt pelin kulisseista on myös julkaistu haastatteluvideo, jolla kehittäjät kertovat tarkemmin seikkailusta.

Kuten VG24/7 nostaa esiin, tarjoaa Ghost of Tsushiman avoin pelimaailman entistä enemmän vapautta. Videolla pelin taidejohtaja Jason Connell kertoo muun muassa, ettei peli sisällä tiettyyn suuntaan ohjaavia waypointeja, vaan tavoitteena on saada pelaaja itse tutkimaan pelimaailmaa.

”Päästämme sinut tutkimaan millaista on olla samurai tässä valtavassa keskiaikaisen Japanin maisemassa”, kuvailee projektin luova ohjaaja Nate Fox.

Videon näet alta. Ghost of Tsushima ilmestyy vuoden 2020 aikana, mutta tarkempaa ilmestymispäivää ei ole kerrottu.