Kehittäjä: “Uusien konsolien latausajat eivät ole kaikki kaikessa, pelikoneen tehokkuus on tärkempää.”

18.05.2020 19:45 | Muropaketin toimitus

Sony on alleviivannut PlayStation 5:n nopeita latausaikoja, mutta Xbox Series X -pelin kehittäjä on kertonut, että tärkeintä on pelikoneen sydämenä sykkivä suoritin.

Sony on markkinoinut PlayStation 5:tä kertomalla, että sen sisältä löytyvä sukkela SDD-massamuisti tulee poistamaan pelien latausajat. Äskettäin Xbox Series X:lle julkistetun Scorn-kauhupelin ohjaaja Ljubomir Peklar on kertonut, että kaikkein tärkeintä seuraavissa konsolisukupolven pelikoneissa on suorittimen tehokkuus.

“Emme halua julkaista peliämme nykyisille konsoleilla, sillä ne eivät saa sitä toimimaan odotetulla tavalla”, Peklar sanoo.

Hän lisää, että viime aikoina julkisessa keskustelussa esillä olleet nopeat latausajat eivät ole yhtä merkittäviä tekijöitä kuin pelikoneiden suorittimien tehokkuus.

Asiasta kertoo LV1 Gaming -sivusto.

Muropaketin uusimmat