UUSIMMAT

“Kukaan ei halua entistä isompia pelimaailmoja.” – Dying Light 2 -ohjaaja panostaa koon sijaan laatuun

17.12.2019 16:26 | Muropaketin toimitus

Techland-studion ohjaaja haluaa luoda parempia pelimaailmoja, ei vain suurempia.

Dying Light 2 on eräs ensi vuoden odotetuimmista julkaisuista, ja pelin luova ohjaaja Tymon Smektala on kertonut haastattelussa, mihin seikkoihin studio on erityisesti panostanut kehitystyössään.

Smektalan mielestä pelaajat eivät kaipaa aiempaa suurempia pelimaailmoja, ainoastaan parempia.

“En usko, että ihmiset tarvitsevat isoja karttoja, vaan he haluavat koon sijaan laadukkaita alueita, jotka tuntuvat todenmukaisilta. Tulevalla konsolisukupolvella ei ole vaikeuksia luoda valtaisia kenttiä, ja haasteena onkin luoda aidolta tuntuva maailma, joka näyttää ensiluokkaiselta”, Smektlana lausuu.

Kerroimme eilen siitä, kuinka PlayerUnknown’s Battlegrounds -kehittäjä Brendan Greene työskentelee todella massiivisen pelin kimpussa, jonka mittavalla kartalla liikkuu parhaimmilltaan tuhansia pelaajia samanaikaisesti.

Asiasta kertoo Wccftech-sivusto.

Muropaketin uusimmat