Crysis 3 -haastattelu – huippukehittynyt predator ja jousi [1-3]
Crysis 3. Kohta käsissämme. Mutta sitä ennen, annetaan vielä kertaalleen Crytekin väelle tilaisuus kertoa saloja syviä pelistään. Miksi pelaaja on ”huippukehittynyt predator”, jolla on kuitenkin aseenaan jousipyssy? Miksi NYK on taas kerran peliareenana?
Pelin saloja avaa meille Crytekin luova johtaja Rasmus Hojengaard.
Osa 1:
Työnkuva, Warface, mikä NYKissä kutsuu?
Osa 2:
Prophetin paluu, metsästäjä-teema, moninpeli.
Osa 3:
Tulevaisuuden supernanosotilas ja jousipyssy, tarina ja kerronta
Haastattelun kolmas osa, jossa keskustellaan tulevaisuuden supernanosotilaasta ja tarinasta, ilmestyy tulevalla viikolla.
Pelikeskustelua foorumilla: Crysis 3 (PC, PS3, 360)
Crysis 3
Tekijä: Crytek
Julkaisija: EA
Tulossa: PC, PlayStation 3, Xbox 360 – 22.2.2013
Pelaajia: 1, 2-?
Pelin kotisivu: http://www.crysis.com
Jukka O. Kauppinen
Crysis 3 -ensikosketus – seitsemän ihmeen nanoviidakko
Jos pelin tarinaa vähän tsekkaillaan, niin CELL on rakentanut New Yorkin kaupungista kuvun suojaamaan eristetyn keskuksen. New York City Liberty Dome kätkee sisälleen hämmentävän urbaanin sademetsän, jossa kahden aiemman Crysiksen taisteluissa raunioituneen kaupungin jämät ovat suorastaan villiintyneet. Ja muuttuneet.
Kaupungin uumeniin on rakentunut – vaiko kasvanut? – seitsemän erilaista aluetta, joita kutsumaan Seitsemäksi Ihmeeksi. Ja nehän tulevat Prophetille tutuiksi, kun hän räimii ihmeellisessä nanopuvussaan menemään.
Lisää aiheesta
Crysis 2 -haastattelu – Crysis 2 on rujompi ja tummasävyisempi
Lue myös
BioShock Infinite – haastattelussa pelisuunnittelija Shawn Elliot (osat 1-3)
Creative Sound Blaster Z – häpeilemättömän loistava äänikortti
Finnish Game Jam oli elämys – koosteessa kaikki videot ja reilusti kuviakin
Tomb Raider -ensikosketus osa 2: syöksy ahdistuksen kuiluun, nouse kohtaloosi
Warface – kasuaalin hardcorea nettiräiskintää melkein ilmaiseksi