Trials Fusion –haastattelu: pärinäpeli täynnä salaisuuksia

27.02.2014 14:50 | Jukka O. Kauppinen

Helsinkiläisen RedLynx-studion tiloissa riittää kiirettä. Kun firma tekee yhtaikaa kahta uutta Trials-peliä, vieläpä viidelle eri alustalle, niin kyllä siinä saa vähän takoa koodia kasaan ja arttia yhteen. Dome piipahti Redlynxin ja Ubisoftin järjestämässä Trials Fusionin maailman ensiesittelyssä – ja palasi kotiin muun muassa pääsuunnittelija Karri Kiviluoman päänahan kanssa.

Trials Fusion jatkaa jo 14 vuotta jatkuneen Trials-pelisarjan maineikkailla kintereillä, mutta uuden sukupolven elkein.  Fusion näet julkaistaan paitsi PC:lle ja Xbox 360:lle, myös PlayStation 4:lle ja Xbox Onelle. Pelillisesti luvassa on sitä tuttua hurjan hauskaa kikkailua ja päheää moninpelikisaamista, mutta myös ihan uusi FMX-temppupelitila.

Oheisessa haastattelussa Kiviluoma kertoo pelin olemuksesta, saloista, piilotetuista vekkuluuksista, tekemisestä ja FMX-temppuilusta.

 

 

Karri Kiviluoma

Redlynx, johtava pelisuunnittelija

 

 

Trials Fusion

Tekijä: RedLynx, Ubisoft Shanghai, Ubisoft Kiev

Julkaisija: Ubisoft

Tulossa: PC, PlayStation 4, Xbox 360, Xbox One – 16.4.2014

Pelaajia: 1, 2-4

Pelin kotisivu: http://trials.ubi.com

Jukka O. Kauppinen

 

Lisää aiheesta

Trials 2: Second Edition (PC) 

Trials HD (Xbox 360) 

Trials Evolution (Xbox 360) 

Trials Evolution: Gold Edition (PC) 

Lue myös

Thief-ensikosketus – itsekeskeinen paskiainen vai sittenkin sankari? [osa 3]

Tobago (lautapeli)

Wiikon wanha: Alien vs. Predator

Vuoden 2013 paras pelikäsikirjoitus: Bioshock Infinite