Pelikehittäjä tekee uusiksi Metal Gear Solid 2:n ikonista alkukohtausta Unreal Engine 5:llä, ja se näyttää upealta
Saksalaiskehittäjän julkaisemat pätkät MGS 2 -fanivideosta herättivät jopa Hideo Kojiman huomion.
Metal Gear -sarja on toistaiseksi talviteloilla, vaikka huhuja onkin liikkunut Metal Gear Solid 3:n tekeillä olevasta uusintaversiosta. Sellaista odotellessa saamme kuitenkin nähdä, miltä Metal Gear Solid -uusintaversio näyttäisi Unreal Engine 5:llä toteutettuna.
Toimeen on tarttunut saksalainen pelikehittäjä, Black Amber Digitalin perustaja Erasmus Brosdau. Jo aiemmin ensimmäisen MGS:n alkukohtauksesta fanivideon julkaissut kehittäjä ja 3D-taiteilija on tekemässä nyt Unreal Engine -versiota Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty -pelin upeasta alkuvideosta, kertoo GamesRadar.
Alla olevista twiiteistä näet pari videopätkää, jotka näyttävät miltä Solid Snaken laskeutuminen tankkerin kannelle näyttäisi nykytekniikalla. Vaikka videosta on julkaistu vasta lyhyt ote, herätti se jo nyt myös MGS-kehittäjä Hideo Kojiman huomion, ja pelilegenda jakoi videon omalla Twitter-kanavallaan.
LUE MYÖS: Metal Gear Solid -sarjaa on nykyisin vaikea pelata – edellisistä käännöksistä jo 10 vuotta
Jäämme kieli pitkällä odottamaan, miltä Brosdaun lopullinen fanivideo näyttää. Valitettavasti vastaavaa remake-peliä ei minkään huhujen mukaan ole tekeillä.
Work in progress. Real-time cinematic. #metalgearsolid #UnrealEngine5 #UnrealEngine pic.twitter.com/0j3LxWOU4j
— Erasmus Brosdau (@erasmus_brosdau) January 16, 2022
#UnrealEngine4 #MetalGearSolid 👀 pic.twitter.com/Gxeq7HbVJO
— Erasmus Brosdau (@erasmus_brosdau) January 8, 2022