15 kuuluisaa pelisalaisuutta ja bugia

12.10.2010 15:25 | Jukka O. Kauppinen

Pelien historia on täynnä bugeja ja ”ominaisuuksia”, kuten varmasti jokainen tietää. Kun peli kaatuu oikein oivallisella kohdalla ja viimeisin tallennus on ties miten vanha, niin kyllähän siinä ärräpäät lentävät. Mutta entäpä jos bugi auttaakin eteenpäin? Jos sitä voi hyödyntää kierosti? Dorkly-sivusto on kertoo 15 bugista ja enemmän tai vähemmän kuuluisasta pelisalaisuudesta, joihin kaikki eivät ole törmänneet.

Listalta löytyy historioita muun muassa peleistä Legend of Zelda: Ocarina of Time, Diablo, Diablo 2, Goldeneyestä, Mario 64, Halo ja SimAnt.

Kyllä ainakin minulle oli uutta lukea esimerkiksi Diablo 2:n saatanallisista lehmistä… Voi pojat.

Lue juttu: The Dorklyst: The 15 Most Famous Secrets and Glitches in Videogame History

Lue myös

Duke Nukem Foreverin demoa ei pihtailla

eDomen arvosteluviikko: Achtung Panzer, Civilization 5, Dead Rising 2, Guitar Hero, N3II

Puoli miljoonaa tyytyväistä talibania

Wiikon wanha: Civilization

Keskustelu

Itse muistan bugin gta vice citystä, tai no taisi olla levyssä vika. Joku hankala takaa ajo tehtävä. En meinannut päästä läpi sitten ruutuun tuli muistaakseni disc read error. Seuraavaksi takaa ajettava auto oli tiellä pystyssä, puoliksi tien sisällä ja kundi kuolleena. TEHTÄVÄ SUORITETTU. Hahaa helpotti oloa kummasti.

Kuinka joku 2010 vuonna elävä ei ole kuullut diablon cow levelistä? :D

Super Mario 64:ssä oli mielestäni parasta vetää peppuslideä rappuset ylös ja ovien läpi.

Muropaketin uusimmat