Kuinka Assassin’s Creed II käyttää avointa maailmaansa? Hyvin!
Assassin’s Creed -sarjan myöhemmän inflaation kourissa painivan pikku pelaajan kannattaa välillä muistella wanhoja hyviä aikoja. Kuten sitä ihan ensimmäistä peliä tai niitä hienoja aikoja, kun Ezio Alvatore da Firenze seikkaili Firenzessä ja Venetsiassa.
Pelisuunnittelija Stanislav Costivc on viettänyt paljon aikaa Assassin’s Creed II:n parissa, ja viehättynyt kovasti siihen, kuinka upea toimintaseikkailu avaa pelimaailmaa ja kierrättää pelaajia kaupunkien eri nurkissa.
Costivc on mitannut huolella tarina- ja sivutehtävien etenemistä ja ynnäillyt kuinka ne tekevät tutuiksi Venetsiaa, Firenzeä, Forlia ja muita Italian renessanssin upeita paikkoja. Todella hyvin, herra väittää.
”Peli on rakennettu niin, että pää- ja sivutehtävät näyttävät sinulle lähes kaiken, mitä eri kaupungeissa on suinkin nähtävää”, herra ynnää ja todistaa sitä mittavalla tehtävä tehtävältä etenevällä kartoituksella.
Jos pelidesign, historiallinen seikkailu tai muuten vain Assassin’s Creed II kiinnostaa, niin…
Lue juttu: How well missions use open-world space in Assassin’s Creed II
Lisää aiheesta
Assassin’s Creed II – haastattelussa pelin tuottaja
Assassin’s Creed II (PS3, Xbox 360)
Assassin’s Creed II –haastattelu ja videoesittely
Assassin’s Creed II: Battle of Forli DLC (PC, PS3, Xbox 360)
Assassin’s Creed II: Bonfire of the Vanities DLC (PC, PS3, Xbox 360)