Bioshock Infinite menetti taas avainkehittäjiä
Bioshock Infinite on teos, jota ainakin minä odotan kovasti. Pelistä jo nähty ennakkomateriaali ja tähän mennessä kuullut mainospuheet lupaavat huikeita, mutta kaikki kehittäjäleiristä kuuluvat uutiset sen sijaan eivät herätä luottamusta. Peli on nimittäin menettänyt taas kaksi avaintekijäänsä.
Sekä tekoälystä vastaava Don Norbury että pelin taistelujärjestelmää kehittänyt Clint Bundrick ovat löytäneet uuden kodin Microsoftilta. Norbury jatkaa vanhempana ohjelmistokehittäjänä, kun taas Bundrick nostaa jatkossa vanhemman suunnittelijan palkkaa.
Bioshock Infiniteä kehittävä Irrational Games menetti nipun avainhenkilöitä jo elokuussa. Tällöin firman jätti muun muassa pitkäaikainen taidesuunnittelija Nate Wells. Bioshock Infiniten on tarkoitus ilmestyä jo ensi helmikuussa. Toivoa sopii, että firman jättäneet henkilöt ovat etsineet uusia haasteita sen vuoksi, että työt on tehty valmiiksi eikä siksi, että pelin kehityksessä oltaisiin törmätty ylitsepääsemättömiin ongelmiin.
Lähde: The Market for Computer and Video Games
Lisää aiheesta
BioShock Infinite menetti nipun avainhenkilöitä
Vollataan yhdessä: BioShock Infinite siirtyi
Yksi Bioshock Infiniten kenttä sisältää enemmän tarinaa kuin koko Bioshock
Lue myös
AppGear Foam Fighters – hämmentävän mobiilia virtuaalilentämistä
Kaikki päreiksi tuoreessa SimCityn katastrofitrailerissa
Obsidianin Project Eternity -keräys päättyy tänään – potissa yli 3 miljoonaa