Uusimmat

BioShock Inifinite -haastattelu osa 3: Columbian suunnittelu ja rakentaminen

10.02.2013 10:00 Jukka O. Kauppinen

BioShock Inifinite -toimintaseikkailun saloihin sukeltaminen jatkuu haastattelun kolmannessa osassa, jossa pelisuunnittelija, oikein mainio kaveri Shawn Elliot, kertoo meille lentäjän kaupungin rakentamisesta, suunnittelusta ja tulevista ihmeistä. Miten esimerkiksi Art Nouveau -tyyliä kehitettiin, mistä siihen haettiin mallia?

”Etsimme kaupungille visuaalista tyyliä ja havaitsimme, että voimme rakentaa sen useista tyyleistä mutta silti luoda sinne myös oman yhtenäisen tyylin, kaupungni oman olemuksen, sen sijaan että vain läiskisimme sinne erilaisia paikkoja.”

Haastattelun voi katsoa sekä tästä alta että varsinaiselta artikkelisivulta, jolta löydät myös kaksi aiempaa osaa:

 

 

BioShock Infinite – haastattelussa pelisuunnittelija Shawn Elliot (osat 1-3)

Tätä on saatu kotva odottaa. BioShock Infinite -ensikosketus ja -haastattelu siirtyivät yllättävän joulukuisen sekunnin tilanteen seurauksena pitkäaikaiseen limboon, kun päätoimittaja JOK viettääkin toista kuukautta sairaslomalla ahkeran kirjoittelun ja editoinnin seurauksena. Käsi on kuitenkin hiljalleen siinä kunnossa, että jotain pientä jo pystyy tekemään. Niinpä voimmekin päästää Irrational Gamesin pelisuunnittelijan irti.

Lisää aiheesta

Bioshock (PC, 360)

Bioshock 2 (PC, PS3, Xbox 360)

Huikea taivaskaupunki kätkee synkän salaisuuden – katso BioShock Inifiniten uusin traileri

Hyviä uutisia: Bioshock Infinitessä ei ole moninpeliä

Muropaketin uusimmat