Uusimmat

Elden Ringin läpäisy saattaa olla FromSoftwaren aiempia pelejä helpompaa

Kuva: © FromSoftware

30.01.2022 23:25 Muropaketin toimitus

Elden Ringin ohjaaja Hidetaka Miyazaki uskoo, että peli pelataan läpi totuttua useammin. 

Ohjaajan mukaan Elden Ringin vaikeustasoa ei ole laskettu FromSoftwaren peleistä tutulta tasolta. Elden Ringiin on kuitenkin lisätty erilaisia ominaisuuksia, jotka saattavat tehdä sen läpäisystä helpompaa verrattuna Dark Soulseihin, Bloodborneen ja Sekiroon.

Miyazakin mukaan Elden Ringissä pelaajat saavat edetä maailmassa aiempaa vapaammin. Lisäksi mukaan on lisätty muun muassa hiippailuelementtejä ja moninpelaamisesta on tehty helpompaa. Moninpelin kautta pelaajat saavat helpommin apua muilta pelaajilta.

Soulslike-genren pelit yhdistetään usein lähes mahdottomalta tuntuvaan vaikeustasoon. Elden Ringin kohdalla esimerkiksi pomotaiteluiden vaatimien useiden yritysten läpikäymisestä yritetään kuitenkin tehdä entistä hauskempaa.