”Ensimmäinen Gran Turismo tuntui virheliikkeeltä”, tunnustaa Sonypomo

06.06.2013 13:00 | Jukka O. Kauppinen

SCEE:n toimitusjohtaja Jim Ryan jatkaa Domen haastattelusarjassa sekä Sonyn suurten suunnitelmien avaamista että muistelee omaa, ensimmäistä kohtaamistaan  Gran Turismo –pelien kanssa.

Ryan mietiskelee muun  muassa PlayStation 3:sta opittuja läksyjä, PS4:n ajoitusta sekä Sonyn laajempaa strategiaa, jossa pelien mobiilia ulottuvuutta laajennetaan joka puolelle.

”Jo ensimmäisissä Gran Turismo 6:n visioissa mobiililaitteet olivat Kazunorin mielessä niin, että pelaajat voivat olla aina yhteydessä Gran Turismo –maailmaan.”

Ja miten ihmeessä ensimmäisen Gran Turismon kehitysversio oli herra toimitusjohtajan mielestä virhe?

Se selviää artikkelista: Gran Turismo 6 – haastattelussa Sonyn Euroopan toimitusjohtaja Jim Ryan

 

Artikkeliin lisätyt videot voit katsoa myös alta. Mutta tsekkaa koko artikkeli, jos haluat tietää mitä kaikkea Sonyn europomo ajatteleekaan GT-sarjasta yleensäkin, Vitasta, PS4:n ajopelivalikoimasta ja GT:n eurosuosiosta.

 

Osa 4: Sonyn pelivalikoima ja tulevat suunnitelmat, GT6:n mobiiliulottuvuus

 

 

Osa 5: ”Gran Turismo tuntui minusta virheliikkeeltä”

 

 

Lisää aiheesta

Gran Turismo 5 (PS3)

Gran Turismo 6 – haastattelussa GT-sarjan isä Kazunori Yamauchi

Gran Turismo -sarjan isä Kazunori Yamauchi haastattelussa

Gran Turismon juhlaa – katso video Silverstonesta

Muropaketin uusimmat