Insomniac hautautui töihin – melkein tapoimme työntekijöitämme
Sonyn tärkeimpiin pelistudioihin lukeutuva Insomniac Games oli vielä äskettäin pahassa jamassa. Rathcet & Clank- ja Resistance-peleistään tunnetun studion niskaan oli kaadettu niin paljon tekemistä niin kiireisillä aikatauluilla, että pelien laatu oli jo kärsimässä. Kuten myös työntekijät.
Insomniacin luova johtaja Marcus Smith tunnusti, että firmassa tehtiin töitä jo tappotahdilla.
”Me vain survoimme pelit ulos. Melkein tapoimme työntekijöitämme stressiin.”
Ei kuulosta kovinkaan hauskalta, mutta tällä uutisella on onnellinen loppu. Sony näet venytti firman viimeisimmän projektin aikataulua kokonaisella vuodella. Fiilikset ovatkin liki ekstaasimaiset, kun peliä voidaan tehdä ihan rauhassa, ajatuksella ja huolella.
Lähde: Resistance overtime ’was killing’ Insomniac devs
Lisää aiheesta
Insomniac ei ole enää pelkkä PlayStation-kehittäjä
Ratchet & Clank saa sittenkin jatkoa, ehkä jo pian
Ratchet & Clank: A Crack in Time (PS3)
Lue myös
Activision lähetti yksityisetsiviä Call of Duty -piraattien koteihin
Arvostelu: Deathspank: Thongs of Virtue (PS3, Xbox 360)
DSRack-peliturnaus kompasteli mutta suomalaispelaajien pokka piti