Max Paynen nettipeli on tyhjää täynnä, Local Justicesta huolimatta

23.08.2012 22:30 | Jukka O. Kauppinen

Ei hyvältä näytä Max Payne 3:n nettirintamalla. Peliin luvattiin seitsemää moninpelilisäriä, mutta miten mahtanee käydä. Ensimmäisenä julkaistu Local Justice Pack näet ei ole monille kelvannut. Kuten Kalle Laakso lisäritestissään tuumailee…

Pelin ensimmäinen ladattava sisältö, Local Justice Pack, keskittyy silti ainoastaan moninpeliin. Hurraa-huutoja LJP tuskin pelaajissa saa aikaan, mutta mukava lisäri se silti on. Kolme uutta kenttää, yksi ase, yksi uusi esine, uusi ryhmä ja 40 uutta haastetta.

DLC:n jokainen kenttä perustuu yksinpelistä tuttuihin maisemiin, mikä on yllättävän toimiva veto. Imperial Palace -hotellin ilmestyminen moninpeliin ei ollut yllätys. Hotellin katto sopii hyvin avonaisuutensa takia tarkka-ampujille, kun taas sisätiloissa refleksit ovat koetuksella huomattavasti enemmän ja betonipylväiden suojassa tulee notkuttua usein. Samaa kaavaa noudattaa myös lisärin toinen kartta: Departure Lounge -lentokenttä. Kentästä puolet on lähitaistelupainotteista, eikä ahtailla käytävillä ole juuri tilaa. Toinen kentänpuolisko on avoimehko terminaali, missä voi väijyä helposti lähes missä vain ja snaipperit saavat ilmaista tykinruokaa.

Paketin suosituin kenttä on 55th Battalion HQ. Kartan hyvä balanssi pitää väännöt intensiivisinä ja liipasinsormen herkkänä. Tämän on ilmeisesti Rockstarikin huomannut, koska 55th Battalion HQ on Local Justicen ainoa gang wars -pelimuotoa tukeva kenttä. Kaikkia kolmea mappia voi kuitenkin pelata deathmatchissa, team dethmatchissa ja Payne killer -muodoissa.

Lue koko arvostelu: Max Payne 3: Local Justice Pack DLC (PC, PS3, Xbox 360)

Lisää aiheesta

Max Payne 3 (PC, PS3, Xbox 360)

Max Payne 2 (pc, PS2, Xbox)

Max Payne (PS2)

Max Payne (PC)

Muropaketin uusimmat