Mitä eroa on Dark Souls II:n ja Watch Dogsin kausikorteilla? Toisessa saa rahalle vastinetta, toisella ei
Miikka Lehtonen sukelteli pelien kaupallisten lisärien maailmoissa ja koki siellä kovia. Eri tavalla kovia. Mitä esimerkiksi Dark Souls II.n ja Watch Dogsin kausikortit tarjoavat?
Pelijulkaisijat toivoisivat kovasti, että emme kiikuttaisi pelejämme vaihtoon läheiseen pelikauppaan alta aikayksikön. He kun eivät halua, että joku muu ostaa käytetyn pelimme, koska he saa näistä kaupoista penniäkään rahaa.
Niinpä peleihin julkaistaan nykyään DLC:tä, maksullista lisäsisältöä. Vieläpä usein Season Pass –henkisesti, eli pitkällä aikavälillä. Ideana on tietenkin saada pelaajat sitoutumaan pelin pariin kuukausiksi kerrallaan. Tällä teemalla tarkastelemme nyt kahta Season Passia.
Koska ”pari uutta asetta ja tehtävää” –tasoiset räpellykset eivät mitään itsenäisiä arvosteluja – saati sitten arvosanoja – ansaitse, tarkastelemme nyt paria Season Pass –viritelmää ilman mitään sen suurempia ennakkoluuloja. Eikun hups, joko paljastin vahingossa ennakkoluuloni äskeisessä lauseessa? Oli miten oli, kaksi Season Pass –nippua: Watch_Dogs ja Dark Souls II.
Lue koko arvostelu: Dark Souls II ja Watch Dogs Season Pass – kaksi erilaista kausikorttia
Lisää aiheesta
Dark Souls 2 (PC, PS3, Xbox 360)
Watch Dogs (PC, PS3, PS4, Xbox 360, Xbox One)
Watch Dogs –ensikosketus: digitaalinen hiekkalaatikko [osa 1]
Watch Dogs –ensikosketus: kuin Chicagossa konsanaan [osa 2]
Watch Dogs –ensikosketus: tietoverkkovakoilua ja räjähdyksiä [osa 3]
Watch Dogs –haastattelu – hakkeriräiskintää tulevaisuuden Chicagossa
Watch Dogs –haastattelu: teknologiahippaa ja huomispäivän kyberpunkkia