Miten Angry Birds Star Wars -pelin suunnittelijat yhdistivät kaksi eri universumia?
Rovion seuraava peli Angry Birds Star Wars ilmestyy ihan kohta – jo huomenna! Mutta mitä pelintekijöiden aivoissa on tikittänyt tätä tehdessä ja millä tavoin peliä on suunniteltu? Rovion Toni Kysenius kertoo.
”Angry Birdsin ja Star Warsin naittamisessa tärkein tavoitteemme oli ottaa molempien universumien tunnetuimpia juttuja ja saada ne tuntumaan pelissä luonnollisilta. Aiheet olivat kovin erilaisia, mutta molemmilla oli oma, tunnistettava tyylinsä.”
Miten siitä lähdettiinkään sitten työstämään pelin visuaaleja? Star Warsin sivuilla julkaistu juttu kertoo pelisuunnittelijoiden ajatusmaailmasta:
Lue juttu: A Look Behind the Look of Angry Birds Star Wars
Lisää aiheesta
Näin lentävät R2-D2 ja C-3PO Angry Birds Star Warsissa
Lue myös
Hitman tulee – lämmittele ilmaisella Blood Moneyllä
Kaunis, poikkeuksellinen ja piristävä seikkailu: Unfinished Swan
Need for Speed: Most Wanted tuntuu avoimen riemastuttavalta kaahailulta
Skyrim-huhut pitivät paikkansa – kohta ratsastetaan lohikäärmeillä?