Molyneux tunnustaa: mokasimme Fablea tehdessämme
Pitkän linjan brittiläinen peliveteraani Peter Molyneux tunnusti äskettäin Develop-lehden haastattelussa, että hänkään ei ole aina osannut toimia oikein. Esimerkiksi ensimmäisen Fable-seikkailun suhteen Lionhead ajoi pelitiimin kaiken inhimillisen tuolle puolen, ajaen monet pelintekijöistä kuilun partaalle ja avioeroihin.
”Me ajoimme ihmisiä loppuun. Me tuhosimme Fablen tiimin. Viikko viikon ja kuukausi kuukauden perään he työskentelivät jopa 80 tunnin viikkoja. Se tuhosi ihmisiä ja avioliittoja. Näin ei vain voi tehdä enää”, Molyneux tunnustaa.
Herra pitääkin Fable 2:n suhteen suurimpana saavutuksenaan onnistuneesti suunniteltua organisointia.
”Teimme pitkiä viikonloppuja vasta aivan loppuvaiheessa. Useimpina sunnuntaina Lionheadillä oli aivan tyhjää, mikä oli minusta todella hienoa.”
Lähde: Lion’s Head: Part 1
Lisää aiheesta
Fable 2 -haastattelussa peliguru Peter Molyneux
Fable II: Knothole Island (360)
Lue myös
Aikuiset Animal Crossingin pelaajat ovatkin… todennäköisiä pedofiilejä?
Bioware raottaa jälleen The Old Republicin salaisuuksien verhoa
eDomen arvosteluviikko: Halo Wars, Patapon 2, Sonic Unleashed, Stalin Subway ja You’re in the Movies
Mythic houkuttelee pelaajia palaamaan Warhammer Onlineen
Wiin House of the Dead teki kiroilun maailmanennätyksen
Mitä pidit ensimmäisestä Fable-pelistä?
Vastaus | Vastanneiden osuus tällä hetkellä |
---|---|
Loistava seikkailu! | |
Ihan hyvä peli | |
Petyin | |
En ole pelannut |