Uusimmat

NVIDIA panostaa visuaalisiin efekteihin

17.03.2016 20:30 Jukka O. Kauppinen

Näytönohjainvalmistaja NVIDIA on julkaissut uusia työkaluja pelikehittäjille, jonka myötä pelaajakansa pääsee nauttimaan jatkossa yhä realistisemmista ja näyttävämmistä PC-peleistä.

Yhtiön GameWorks-ohjelmistopaketti näet päivittyi versioon 3.1, joka toi muassaan kolme uutta peligrafiikkateknologiaa.

Voxel Accelerated Ambient Occlusion on uusi varjostustekniikka, High Fidelity Shadows mahdollistaa varjojen luomisen entistä realistisemmin ja tehokkaammin, kun taas Volumetric Lightingilla voidaan muun muassa laskea ilmakehän vaikutusta valoihin.

Tarkemmin aiheesta Muropaketissa: NVIDIA julkaisi GameWorks SDK 3.1:n: kolme uutta, kovaa ja tuttua ominaisuutta