Uusimmat

Oliko Too Human Too Much?

08.10.2008 20:05 Jukka O. Kauppinen

Xbox 360:lle kauhealla hypellä ja sitäkin raskaammalla flopsauksella laskeutuneen Too Human -toimintaseikkailun tekijästudio, Silicon Knights, päästää väkeään vehreämmille pelialan laitumille.

Kanadalaisstudio irtisanoo 26 duunariaan Too Humanin tekoprosessin loputtua. Mikään maailmanloppu tilanne ei ole, sillä firmaan jää yhä 150 duunaria.

Silicon Knightsin mukaan on ihan normaalia kenkiä porukkaa pelin valmistuttua. Mutta ei voi mitään, tuntuu vähän siltä että Too Humanin taatusti odotettua laimeampi menekki kauppojen hyllyiltä heijastuu myös tekijästudioon. Mahtaako trilogiaksi suunniteltu Too Human jäädä vain yhden pelin mittaiseksi?

Silicon Knightsilla lienee työn alla uusiakin pelejä, mutta yhtiön edellisistä julkaisuista on sen verran aikaa, että Too Humanin floppaus iskee taatusti ikävästi lompakkoon. Studion edellisiä tuotoksia olivat Metal Gear Solid: Twin Snakes (2004, GameCube), Eternal Darkness: Sanity’s Rquiem (2002, GameCube) ja Blood Omen: Legacy of Kain (1996, PlayStation ja PC).

Lähde: Silicon Knights ’temporarily’ lays off 26 staff.

Lisää aiheesta

Too Human (360)

Lue myös

Arvostelu: Brothers in Arms: Hell’s Highway (PC, PS3, 360)

Miltä tulevaisuuden pelaaminen näytti menneisyydessä?

Mitä tekisit pääministerinä?

Osallistu Sacred 2 -kilpailuun: voita peli, paita ja annos metallia

Tom Clancy’s Endwar – kolmas maailmansota konsolistrategiana

Too Human?

Katso tilanne vastaamatta