Pelaaja keksi miten Cyberpunk 2077 -pelin ruudunpäivitystä voi nopeuttaa – FPS kasvaa jopa puolella
NexusModsin avustaja PotatoOfDoom1337 on keksinyt, miten tehoja vaativan Cyberpunk 2077 -pelin ruudunpäivitystä voi nopeuttaa. Ruudunpäivityksen kasvu ei ole todellakaan mitätöntä luokkaa.
PotatoOfDoom1337 julkaisi tiedostoja ja ohjeita, miten pelissä voi käyttää AMD:n FSR 2.0 -skaalausteknologiaa. Niksi ei välttämättä toimi pelin kanssa täydellisesti, ja jonkinlaisia virheitä voi odottaa tapahtuvaksi.
PotatoOfDoom1337 kertoi kokeilleensa peliä 4K-tarkkuudella ja vanhalla sotaratsulla eli GeForce GTX 1080 -näytönohjaimella. Hän sai kaksinkertaistettua pelin ruudunpäivityksen 45 ruutuun sekunnissa käytettäessä FSR 2.0:aa.
Virallisesti Cyberpunk 2077 tukee vain FSR 1.0:aa, mutta PotatoOfDoom1337 onnistui ujuttamaan peliin FSR 2.0:n. Potato sai homman toimimaan, kun hän korvasi Nvidian DLSS-teknologiaan liittyvän .DLL-tiedoston omalla versiollaan, joka pystyy kääntämään DLSS-komennot FSR 2.0 -komennoiksi. Lisäksi hän muokkasi rekisteriä.
Jos aiot kokeilla modia, tee se omalla vastuulla. Ohjeet täällä: NexusMods