Pelikehittäjä Peter Molyneux paljastaa, mikä virhe häntä kaduttaa Fable-sarjassa

16.04.2017 16:12 | Muropaketin toimitus

Kuten hiljattain kerroimme, ei Fable-pelisarjan legendaarinen kehittäjä Peter Molyneux suostu juurikaan kommentoimaan uusinta peliprojektiaan. IGN:n tuoreessa haastattelussa Molyneux paljastaa kuitenkin virheen, joka häntä kaduttaa Fable-sarjassa.

”Uskon tehneeni suuren virheen, joka on tavallaan aika yllättävä: Uskoakseni liikuimme ajassa eteenpäin liian nopeasti”, Molyneux kuvailee.

Pelikehittäjä selventää tarkoittavansa, ettei alkuperäisen Fable-pelin (2004) ja Fable II:n  (2008) välissä olisi pitänyt kulua 500 vuotta.

”Ehkä sen olisi pitänyt olla 50 vuotta”, Molyneux toteaa.

”Se johti siihen, että maailma loikkasi eteenpäin. Sama juttu Fable II:n ja III:n välillä, jossa maailma loikkasi viktoriaanisen ajan inspiroimaan aikakauteen.”

”Rakastin sitä, että Bowerstone oli kasvanut teollistuneeksi, mutta menimme liian pitkälle”, Molyneux kuvailee. ”Se tarkoitti, että aika loppui meiltä tavallaan kesken. Mitä olisimme tehneet seuraavaksi? Fable avaruudessa?”

IGN:n haastattelupätkän voit katsoa alta.

Fable
Kaikki jutut aiheesta