Uusimmat

Refleksit ja latenssi – pelisuunnittelijan haasteita tappelupeleissä

18.04.2011 12:11 Jukka O. Kauppinen

Pelisuunnittelija Norm Nazaroff käsittelee peliblogissaan aihetta, joka tuskin ylittää normaalisti monenkaan pelaajan ajatushorisonttia. Näet peliohjainten latenssia, pelaajien reaktionopeuksia ja miten niistä rakennetaan kontrollit videopeliin.

Norm käyttää esimerkkeinään muun muassa pelejä Halo, Street Fighter, Tekken, Soul Calibur, Red Dead Redemption ja Uncharted, tutkien miten niissä on luotu mahdollisimman sujuva pelielämys.

Lue juttu: Dealing With Designer Input Latency

Lue myös

Black Ops on jo isompi kuin Avatar

Echochrome II (PS3)

Ghost Trick: Phantom Detective (DS)

World of Tanks – haastattelussa tankkimorpin tekijät (osat 1-9)

Muropaketin uusimmat