Se oli sitten siinä: Max Payne 3:n viimeiset lisärit arvosteltuina

17.04.2013 22:00 | Jukka O. Kauppinen

Kalle Laakso vietti talvensa Max Payne 3 –pelin nettimaailmoissa räiskien. Ja aika yksinäistähän se oli. Mitä jäi lopulta käteen?

Maxin uusi tuleminen oli varmasti odotettu, ja faneja pelin yksinpeli tuskin ainakaan mielettömästi petti. Pyhän Maxin tulemisesta teki jo se, että vetovastuun Remedyltä ostanut Rockstar on kolmannen osan takana. Vaikka pelin kanssa ongelmansa olikin – varsinkin se jyrkkää ärsytystä aiheuttanut ADHD-filtteri välivideoissa ja tasaisesti pelatessakin, oli peli kaikesta huolimatta sitä Max Paynea, mihin kahden edellisen osan kanssa ehdittiin tottua.

Uutta kolmososassa oli kuitenkin moninpeli, joka syystä tai toisesta oli ihan jees vaihtoehto nykyisille FPS-hipoille. Silti se ottanut missään vaiheessa tuulta allensa. Niin tai näin, peli sai tasaisesti lisäosia yrittäessään pitää itsensä pinnalla isojen hittipelien rinnalla. Tavoite ei kuitenkaan tainnut missään vaiheessa oikein onnistua.

Alla ajatuksia pelin kolmesta viimeisestä maksullisesta lisäristä.

Lue arvostelu: Max Payne 3 Hostage, Memories, Deathmatch DLC (PC, PS3, Xbox 360)

Lisää aiheesta

Max Payne (GBA)

Max Payne (PC)

Max Payne (PS2)

Max Payne 2 (pc, PS2, Xbox)

Max Payne 3 (PC, PS3, Xbox 360)

Max Payne 3: Local Justice Pack DLC (PC, PS3, Xbox 360)

Muropaketin uusimmat