”Silmäkuvakulma oli väistämätön”, kertoo Mirror’s Edge Catalyst –kehittäjä
Mirror’s Edge Catalyst –toimintaseikkailu kiitää halki kattojen, yli ilmojen, ränniltä toiselle poukkoillen. Ja voisi kuvitella, että se olisi helpompaa 3ps-kuvakulmasta, hahmon takaa. Vaan DICEn pelikehittäjät eivät tähän myönny.
”Maailman näkeminen Faithin silmien läpi ja hänen käsiensä käyttäminen maailman manipulointiin olivat jotain, mikä on meidän mielestämme väistämätön pakko”, kertoo pelisuunnittelija Erik Odeldahl.
”Ytimessään Mirror’s Edge laittaa sinut runnerin saappaisiin, elämään uudelleen Faithin tarinaa.”
Odeldahl avaa EA:n blogissa pelisuunnittelun avainasioita ja siitä, millaista on tehdä silmäperspektiivistä kuvattua vauhdikasta toimintapeliä ja mitä kaikkea siinä pitää ottaa huomioon.
Jos Faithin elämä ja kokemukset kiinnostavat, niin…
Lue juttu: EA, Mirror’s Edge Catalyst: The World from Faith’s Perspective
Lisää aiheesta
E3 2015: Mirror’s Edge 2 on Mirror’s Edge Catalyst – tulee tammikuussa