SSX karkasi maaliskuun puolelle
Electronic Artsin SSX-lumilautailupeli viivästyy maaliskuun puolelle. SSX:n luova johtaja Todd Batty on avoimessa kirjeessään perustellut lykkäystä.
”Päätimme hiljattain, että tarvitsemme pari viikkoa lisää, jotta peli saa ansaitsemansa viimeistelyn”, sanoi Batty.
”Toivomme, ettette pahastu odottaa hieman pidempään, kun huomioidaan, miten pitkään olette jo SSX:n paluuta odottaneet.”
Battyn mukaan vuosikymmenen aikana hän ei ole työskennellyt yhdessäkään peliprojektissa, jossa lisäaikaa ei olisi tarvittu viimeistelyä varten. Loppusilaus ei välttämättä näy tunnin tai kahden pelaamisella, mutta päivien, viikkojen ja kuukausien kuluessa jyvät erottuvat akanoista.
SSX julkaistaan 2. maaliskuuta PlayStation 3:lle ja Xbox 360:lle.
Lisätietoja: A Letter from SSX Creative Director Todd Batty to SSX Fans.
Lisää aiheesta
Videojysäys: WWE 12, SSX, Rayman Origins, Prototype 2, World of Tanks 7.0…
SSX-lumilautailua pääsee kokeilemaan ilmaiseksi
Lue myös
Kingdoms of Amalur: Reckoning -ensikosketus – miten fantasian all-stars-tiimi onnistuu?
Stasis – isometristä avaruusahdistusta