Starfield-ohjaaja paljasti, miksi Bethesdan pelit ovat niin “vastuuttoman laajoja”
Starfieldin ohjaaja Todd Howardin mukaan Bethesda leikkaa peleistään hyvin vähän materiaalia pois.
Bethesda Game Studiosin päätuottajana ja ohjaajana toimiva Todd Howard on kertonut, että Bethesdan pelit ovat “vastuuttoman laajoja”, mutta siihen on hyvä syy, VGC on uutisoinut.
“Itse asiassa, me leikkaamme hyvin vähän peleistämme Bethesdalla, mikä on syynä siihen, miksi pelimme ovat niin vastuuttoman laajoja”, Howard on todennut.
Howard on kertonut työnsä olevan kuin elokuvaohjaajan työtä, jossa hän tuo kaikki erilaiset palaset yhteen. Pelimaailmat heräävät henkiin, kun pelitaide, elokuvaus ja insinöörien kehittämä teknologia kohtaavat toisensa.
LUE MYÖS: Fallout-kehittäjä mielestä tapa, jolla vuoden 2001 peliä kohdeltiin, oli ”syvältä”