Uusimmat

Suomalainen Wreckfest sai muhkean päivityksen!

27.06.2016 11:30 Miikka Lehtonen

Suomalaisen Bugbearin Wreckfest on ilahduttanut jo monia fysiikkapohjaisen romutuksen ja rällästyksen ystäviä. Peli on taas saanut mukavan kokoisen päivityksen, joka pistää muun muassa vahinkomallia uusiksi.

Bugbear on jo pitkään ollut huristelupelien laatuvalmistaja. Firman Flatout-pelit ovat tarjoilleet jo pitkään todella mukavaa päristelyviihdettä, ja kehityksessä oleva Wreckfest tuntuu olevan prikulleen samasta puusta veistetty. Mitä nyt kaikin puolin kattavampi ja laajempi paketti, kun sitä ei tarvitse duunata deadline niskassa, vaan omilla ehdoilla.

Peli onkin kehittynyt ihan kivasti avoimen kehitysjaksonsa aikana. Tällä teemalla tarjoilemme uutiset kesäkuun päivityksestä, joka lisää peliin muun muassa paremman vahinkomallin, uuden radan ja muuta mukavaa. Tässä pelin kaikki uudet jutut:

  • Added a new track Sandpit 3 with two layouts (short and long) in both normal and reverse variants.
  • Added a new Figure 8 layout for Speedway 2.
  • Implemented the basics of the new damage system.
  • Health bars are now displayed in the HUD.
  • The vehicle with more speed and mass now has more advantage in collisions, paving way for a more tactical gameplay.
  • Improved Sandpit 2 and Mixed 1 level art.
  • Fixed Sandpit 2 checkpoints.
  • Improved AI racing line in a number of tracks.
  • Improved AI start/racing logic.
  • Reduced AI aggression towards the player.
  • It’s now slightly more difficult to bump the AI off the track.
  • Improved clutter loading speed.
  • Improved gamepad controller.
  • Improved reflection and vehicle paint shader.
  • Fixed a bug with the game being unable to start if more than ten mods have been enabled at some point.
  • Weathers are now scanned similar to tracks, vehicles and parts, so multiple weather mods can co-exist.
  • BagEditor now shows files under Art folder too.

Lisätietoja: Bugbear