UUSIMMAT

”Tärkeää ei ole minne muiden pitäisi mennä vaan ketä ammutaan ensimmäiseksi” – haastattelussa Future Soldierin pääsuunnittelija

02.04.2012 23:00 | Jukka O. Kauppinen

Domen Tom Clancy’s Ghost Recon: Future Soldier -juttusarja on ohittanut puolivälinsä, sillä ensikosketuksen lisäksi tarjoilemme nyt kotvasen yhdessä pelin pääsuunnittelijan kanssa. Roman Campos-Oriola kertoo meille muun muassa sotapelin tarinankerronasta, käsikirjoituksen rakentamisesta, kehitysprosessista, moninpelistä ja tekoälystä.

Lue koko juttu: Tom Clancy’s Ghost Recon: Future Soldier – haastattelussa räiskintäpelin pääsuunnittelija

Lisää aiheesta

Tom Clancy’s Ghost Recon: Future Soldier -ensikosketus: uskalla olla erilainen

Ghost Recon: Future Soldier -ensikosketus – soturit kuin kummitukset

Lue myös

Resident Evil: Operation Raccoon City -haastattelussa tuottaja Masachika Kawata

Rift – vuotta myöhemmin

Witcher 2 Enhanced Edition – CD Projekt hellii roolipelaajia

Witcher 2 Enhanced Edition -haastattelussa pelisuunnittelija Marek Ziemak

Muropaketin uusimmat