Remedy sai ensi kuussa ilmestyvän Controlin kehityksen valmiiksi
Suomalainen Remedy on saanut Controlin kehityksen valmiiksi elokuista julkaisua varten.
Max Payne- ja Alan Wake -peleistä tunnetun studion Controlissa pelataan Federal Bureau of Controlin agentilla, jonka tehtävänä on kamppailla luonnonlakeja rikkovia ilmiöitä vastaan. Luvassa on noin 13-20 tunnin edestä kolmannen persoonan toimintaa, huikeita erikoiskykyjä ja metroidvania-tyylistä, epälineaarista seikkailua.
Ohjaaja Mikael Kasurisen mukaan Controlin kehitys kesti kolme vuotta. Kasurinen kuvailee twiitissään Remedyä maailman parhaaksi pelistudioksi ja Controlia hienoksi saavutukseksi.
PC:lle, Xbox Onelle ja PlayStation 4:lle 27. päivä elokuuta. Pelin järjestelmävaatimukset löytyvät täältä.
It is done. New IP, new tech, new game structure, new direction, three platforms. And three years. What an achievement from the best dev team on the planet! @ControlRemedy pic.twitter.com/laFc0ocNvQ
— Mikael Kasurinen (@MikaelKasurinen) 24. heinäkuuta 2019