Uusimmat

Todd Howard myönsi: ”Fallout 76:n kehityksessä oli paljon ongelmia”

01.04.2019 07:30 Muropaketin toimitus

Fallout 76 oli yksi viime vuoden suurimmista pettymyksistä. Monien mielestä peli julkaistiin keskeneräisenä, bugisena ja se tarjosi liian vähän sisältöä.

Nyt Bethesdalla tuottajana toimiva Todd Howard on myöntänyt Pax East -pelitapahtumassa, ettei Fallout 76:n kehitys mennyt aivan putkeen, kertoo USGamer. ”Kohtasimme paljon hankaluuksia kehitystyön aikana, ja silloin tällöin ne hankaluudet näkyvät ruudulla. Se ei tietenkään koskaan ole toivottavaa. Olemme kasvaneet studiona ja meillä on nyt neljä erillistä studiota ympäri Pohjois-Amerikkaa. Tämä peli vaati kaikkien niiden studioiden yhteistä panosta.”

Howard ei kuitenkaan tarkentanut, millaisia hankaluuksia tämä tarkoitti. Tuottaja kertoi kuitenkin muistavansa esimerkiksi tapauksen, jossa fani lähetti studiolle paketillisen hiuspinnejä ja pyysi kehittäjiä punnitsemaan ne. Tällä fani viittasi pelissä pitkään olleeseen bugiin, jossa hiuspinnit painoivat 60 kertaa enemmän kuin tosielämässä.