e3Dome: Death Rally voitolle vauhdilla
Remedy Entertainmentin tuottama Death Rallyn iOS-käännös ampaisi voitolliseksi vain kolmessa päivässä ilmestyttyään App Storessa.
Remedyn Matias Myllyrinne vahvisti E3:ssa, että Death Rallyn kehityskustannukset katettiin kolmessa päivässä, mutta toisaalta varsinaiseen kehittämiseenkin kului vain kahdeksan kuukautta. Death Rallyn iOS-käännöksen teki Mountain Sheep, jolla Remedy antaakin suurimman osan kunniasta. Peli julkaistiin maaliskuun lopussa.
Nopeasti kehitetty ja kevyt Death Rally ei vaikuta Remedyn päälinjaan, sillä studio haluaa jatkossakin tehdä isoja, elokuvamaisia tuotantoja Alan Waken tyyliin. Xbox Live Arcaden, Steamin, App Storen ja muiden digijakeluiden suomilta mahdollisuuksilta ei kuitenkaan haluta ummistaa silmiä.
Alkuperäinen Death Rally nähtiin DOS-aikakaudella 1996, jota seurasi modernisoitu Windows-versio kaksi vuotta sitten.
Lähde: Joystiq
Lisää E3-messuilta: kaikki E3 2011 -uutiset
Kaikki uutiset: Sivu 1 – Sivu 2 – Sivu 3
Kaikki uutisotsikot: Domen arkisto