Halo 4:n luova johtaja väsyi: Olisin halunnut tehdä erilaisen Halon
Halo 4:n luovana johtajana työskennellyt Ryan Payton on jättänyt projektin ja samalla koko 343 Industriesin uupuneissa tunnelmissa.
”Minulla oli hauskaa Microsoftilla, enkä kadu päivääkään. Mutta muutaman vuoden jälkeen tuli vaihe, kun en enää ollut luovassa mielessä kiinnostunut projektista”, aloitti Payton.
”Olisin halunnut tehdä perusteellisesti erilaisen Halon, eikä minulla ollut tarpeeksi uskottavuutta niin hullun ponnistuksen läpivientiin.”
Muutama kuukausi sitten Payton ei enää kyennyt nousemaan sängystä ja hänellä todettiin vakava masennus. Oli aika jättää kuluttava ympäristö.
Payton kertoo vierailleensa alkuvuodesta Jake Kazdalin luona. Kazdal teki omaa Skulls of the Shogun -peliään täysin ilman ulkopuolisten käskytystä tai painostusta, mistä myös Payton sai ajatuksen itsenäiseksi yrittäjäksi ryhtymisestä. Nyt Payton on perustanut oman Camouflaj-studion, jolla on vireillä jo kaksi peliprojektia.
Lisää aiheesta
Jeremy Clarkson esittelee uuden Warthogin
Ensimmäiset tiedot Halo 4:stä julki
Halo 4:ää tehty jo kaksi vuotta
e3Dome: Halo: Anniversary pyörii kahdella moottorilla
Lue myös
Rage-ennakko (PC, PS3, Xbox 360)
Toy Soldiers: Cold War (Xbox 360)
Täydellisen äimistyttävä Asura’s Wrath mykisti
Valve haluaa antaa noobeillekin mahdollisuuden uudessa Counter-Strikessä