Medal of Honor: Warfighter
Medal of Honor: Warfighter on Electronic Artsin julkaisema ensimmäisen persoonan ammuskelupeli. Kyseeessä on 14. osa Medal of Honor -pelisarjassa ja tällä kertaa tapahtumat sijoittuvat muun muassa Somalian rannikoille ja Filippiineille. AMD:n Gaming Evolved -kehitysohjelmaan kuuluva peli tuli Euroopassa myyntiin 25. lokakuuta 2012.
Medal of Honor: Warfighter testattiin molemmilla näytönohjainpareilla 2xMSAA-reunojenpehmennyksellä ja 16-kertaisella anisotrooppisella suodatuksella. Radeon HD 7970 GHz- ja GeForce GTX 680 -näytönohjaimilla käytettiin Ultra-kuvanlaatuasetuksia, kun Radeon HD 7870 GHz Edition- ja GeForce GTX 660 -näytönohjaimilla käytössä oli High-tason kuvanlaatuasetukset.
4xMSAA verotti ruudunpäivitysnopeudesta noin 6 FPS:ää verrattuna 2xMSAA-reunojenpehmennykseen ja Ultra-kuvanlaatuasetukset haukkasivat noin 2 FPS:ää verrattuna High-asetuksiin.
Minimi, keskimääräinen ja maksimi ruudunpäivitysnopeus testattiin käyttämällä Fraps-ohjelmaa. Taulukossa suurempi tulos on parempi.
Radeon HD 7970 GHz Edition oli Medal of Honor: Warfighterissa 2560×1440-resoluutiolla 5,2 FPS:ää eli noin 11 % suorituskykyisempi kuin GeForce GTX 680. GeForce GTX 680:llä minimi tippui 39 FPS:ään ja Radeon HD 7970 GHz Editionilla 45 FPS:ään.
Radeon HD 7870 GHz Edition oli Medal of Honor: Warfighterissa 1920×1080-resoluutiolla 3,0 FPS:ää eli noin 6 % suorituskykyisempi kuin GeForce GTX 660. GeForce GTX 660:llä minimi tippui 43 FPS:ään ja Radeon HD 7870 GHz Editionilla 46 FPS:ään.
Yllä olevista viivakaavioista näkyy, miten ruudunpäivitysnopeus vaihteli 60 sekunnin testijakson aikana.