3D-testit
Futuremarkin uusin 3DMark testattiin Fire Strike -testin vakioasetuksilla, jossa on käytössä DirectX 11 -rajapinta, 1920×1080-resoluutio, ei reunojenpehmennystä, trilineaarinen suodatus ja keskitason kuvanlaatuasetukset. Suurempi tulos on parempi.
Asuksen G750JH oli 3DMarkissa GeForce GTX 780 -näytönohjaimensa ansiosta 1665 pistettä eli jopa 49 % suorituskykyisempi kuin MSI:n GT70 2OC.
Crysis 3 testattiin 1920×1080-resoluutiolla, 2x MSAA ja pelin Medium-kuvanlaatuasetuksilla. Ruudunpäivitysnopeudet testattiin käyttämällä Fraps-ohjelmaa. Taulukossa suurempi tulos on parempi.
Crysis 3:ssa Asuksen keskimääräinen ruudunpäivitysnopeus oli 50 FPS:n tuntumassa. Asuksen ruudunpäivitysnopeus oli 15 FPS:ää eli noin 43 % parempi kuin MSI:llä, jolla kuvanlaatuasetuksia joutuu laskemaan hieman testatuista asetuksista sujuvan pelikokemuksen takaamiseksi.
Battlefield 3 testattiin 1920×1080-resoluutiolla, 4xMSAA-reunojenpehmennyksellä, 16-kertaisella anisotrooppisella suodatuksella ja pelin Ultra-tason kuvanlaatuasetuksilla. Ruudunpäivitysnopeudet testattiin käyttämällä Fraps-ohjelmaa. Taulukossa suurempi tulos on parempi.
Asuksen ruudunpäivitysnopeus oli Battlefield 3:ssa 20 FPS:ää eli noin 47 % parempi kuin MSI:llä.
Bioshock Infinite testattiin 1920×1080-resoluutiolla, 16-kertaisella anisotrooppisella suodatuksella ja pelin Ultra-kuvanlaatuasetuksilla. Ruudunpäivitysnopeudet testattiin käyttämällä Fraps-ohjelmaa. Taulukossa suurempi tulos on parempi.
Bioshock Infinite pyöri molemmilla kannettavilla hyvin Ultra-kuvanlaatuasetuksilla, vaikka Asuksen ruudunpäivitysnopeus olikin 23,4 FPS:ää eli noin 46 % MSI:tä parempi.
Tomb Raider testattiin 1920×1080-resoluutiolla, 16-kertaisella anisotrooppisella suodatuksella ja pelin Ultra-tason kuvanlaatuasetuksilla. Ruudunpäivitysnopeudet testattiin käyttämällä Fraps-ohjelmaa. Taulukossa suurempi tulos on parempi.
Tomb Raiderissa Asuksen ruudunpäivitysnopeus oli 23 FPS:ää eli noin 49 % parempi kuin MSI:llä.