3D-testit
Futuremarkin uusin 3DMark testattiin Fire Strike -testin vakioasetuksilla, jossa on käytössä DirectX 11 -rajapinta, 1920×1080-resoluutio, ei reunojenpehmennystä, trilineaarinen suodatus ja keskitason kuvanlaatuasetukset. Suurempi tulos on parempi.
Asus voitti grafiikkatestin noin viiden prosentin erolla XMG:hen nähden ylikellotetun näytönohjaimensa ansiosta. GeForce GTX 880M -näytönohjaimet olivat 3DMarkissa noin 30 prosenttia suorituskykyisempiä kuin MSI:n GeForce GTX 870M.
3DMarkista päädyttiin testaamaan myös uusi Sky Diver -testi vakioasetuksilla. Taulukossa suurempi tulos on parempi.
Tulokset olivat hyvin samankaltaisia kuin raskaammassa Fire Strike -testissä. Asus näytti mallia viiden prosentin kaulalla ja MSI piti perää noin 25 prosenttia kärkikaksikkoa hitaampana.
Battlefield 4 testattiin 4xMSAA-reunojenpehmennyksellä, 16-kertaisella anisotrooppisella suodatuksella ja pelin Ultra-tason kuvanlaatuasetuksilla. Ruudunpäivitysnopeudet testattiin käyttämällä Fraps-ohjelmaa. Taulukossa suurempi tulos on parempi.
Tosielämän pelitestissä Asuksen ja XMG:n suorituskykyero pysyi samana kuin 3DMarkissa, mutta GeForce GTX 870M kiri keskimääräisessä ruudunpäivitysnopeudessa 20 prosentin päähän.
Crysis 3 testattiin 1920×1080-resoluutiolla, 2xMSAA-reunojenpehmennyksellä, 16-kertaisella anisotrooppisella suodatuksella ja pelin High-kuvanlaatuasetuksilla. Ruudunpäivitysnopeudet testattiin käyttämällä Fraps-ohjelmaa. Taulukossa suurempi tulos on parempi.
Crysis 3:n painostavissa maisemissa XMG onnistui tasoittamaan ja jopa lyömään Asuksen ylikellotukset. Syyksi voitaneen veikata XMG:n kahdeksan gigatavun näyttömuistia. MSI piti perää jo Battlefieldistä tutulla 20 prosentin erolla.