DirectX 12- ja Vulkan-testit
Hitman (2016)
Testasimme DirectX 12 -suorituskykyä aiemmin tänä vuonna julkaistun Hitman-pelin sisäänrakennetulla benchmarkilla. Peli on kehitetty yhteistyössä AMD:n Gaming Evolved -pelikehitysohjelman kanssa. Käytössä oli 1920×1080-resoluutio, FXAA-reunojenpehmennys, 16-kertainen anisotrooppinen suodatus ja High Level of Detail -kuvanlaatuasetukset.
MSI:n RX 480 oli Hitmanin sisäänrakennetussa DirectX 12 -testissä 4,6 FPS:ää eli noin 4 % suorituskykyisempi kuin Asuksen GTX 1060. AMD:n referenssinäytönohjain jäi Asuksen GTX 1060:stä jälkeen 1,3 FPS:llä.
Rise of the Tomb Raider
Testasimme DirectX 12 -suorituskykyä Rise of the Tomb Raider -pelin sisäänrakennetulla benchmarkilla. Käytössä oli tuore Patch #7 -päivitys, joka tuo mukanaan runsaasti parannuksia DirectX 12 -tukeen. Peli on kehitetty yhteistyössä NVIDIAn The Way It’s Meant To Be Played -pelikehitysohjelman kanssa. Käytössä oli 1920×1080-resoluutio, FXAA-reunojenpehmennys, 16-kertainen anisotrooppinen suodatus ja Very High -kuvanlaatuasetukset.
Asuksen GTX 1060 oli Tomb Raiderin sisäänrakennetussa DirectX 12 -testissä 8,7 FPS:ää eli noin 11 % suorituskykyisempi kuin MSI:n RX 480. AMD:n referenssinäytönohjain jäi MSI RX 480:n taakse 3,4 FPS:llä.
Doom