Uusimmat

Intelin Arc-näytönohjaimet saivat suorituskykypäivityksen

21.11.2022 19:35 Muropaketin toimitus

Intel viilasi Arc-malliston ajureita. Tämä näkyy näytönohjainten parantuneena suorituskykynä.

Näytönohjainten ajureiden viilauksen lisäksi Intel tuo XeSS-skaalausteknologian Unreal Engine -pelimoottorin käyttöön. Laajennuksesta on kolme versiota Unreal Engine 4.0:lle, 4.26:lle ja 5.0:lle. Intelin XeSS-teknologia toimii edelleen vain DirectX 12:n kanssa.

Pelaajia kiinnostanee eniten suorituskyvyn parantuminen. Tiettävästi pelien ruudunpäivitys paranee näytönohjaimen ajureiden päivittämisen myötä keskimäärin viisi prosenttia.

Intel korjasi muutamia bugeja joissakin suosituissa nimikkeissä. Doom Eternal ei enää vilku tietyillä kartoilla, Tom Clancy’s Rainbow Six Siege toimii nyt tasaisesti, valaistus on korjattu Death Stranding Director’s Cutissa ja pystyviivat ovat poistuneet Forza Horizon 5:stä.

Arc Control on saanut niin ikään lukuisia korjauksia. Intelin näytönohjaimissa on ollut paljon ongelmia, mutta tietotekniikkajätti vaikuttaa hiljalleen paikkaavan niitä.