NVIDIA päivitti GameWorks-ohjelmaan kuuluvaa PhysX FleX –fysiikkakirjastoa

14.12.2014 22:20 | Juha Jäntti

NVIDIA esitteli uusilla ominaisuuksilla päivitettyä pelinkehittäjille suunnattuun GameWorks-ohjelmaan kuuluvaa PhysX FleX -fysiikkakirjastoa. Uudet ominaisuudet liittyvät erityisesti savun realistisempaan mallintamiseen ja renderöintiin sekä erilaisten kappaleiden ja nesteiden välisen vuorovaikutuksen paranteluun.

NVIDIA paitsi kertoi kirjastoon tekemistä parannuksistaan, myös esitteli lisää Flexin käyttökohteita esimerkkien voimin. PhysX Flex on tällä hetkellä alustavassa suljetussa beeta-jakelussa valikoiduille pelinkehittäjille. NVIDIA kertoi myös työskentelevänsä Flex-kirjaston integroimiseksi Unreal Engine 4 -pelimoottoriin.

NVIDIA, New PhysX FleX features

Muropaketin uusimmat