Dante’s Inferno kaikille tasapuolisesti
Nykytrendistä poiketen Dante’s Infernoa ei luoda valmiiksi yhdelle alustalle ja käännetä sitten muille, vaan peliä kehitetään alusta alkaen kaikille pelikoneille tasapuolisesti.
”Kehitämme Xbox 360:lle, PlayStation Portablelle ja PlayStation 3:lle samaan aikaan, ja kotikonsoliversiot ovat tasavertaisessa asemassa keskenään. Meillä ei ole johtavaa alustaa”, julisti tuottaja Jonathan Knight Electronic Artsin kevätkatsauksessa.
Knight myös uskoo Dante’s Infernon valmistuvan ainakin kahdelle kotikonsolille samaan aikaan ja valaisee studion rakenteen tukevan tätä tavoitetta. Dante’s Infernoa kehittää EA:n omistama Visceral Games ja pelin on määrä ilmestyä ensi vuonna.
Lue myös
Retropelailua itse rakennetulla arcadekabinetilla
S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyatin nettisivut auki, laitevaatimukset paljastettu