Uusimmat

E3Dome: entisten CoD-miesten uusi, upea Titanfall

11.06.2013 13:50 Jukka O. Kauppinen

Muistattekos miten aikoinaan Activision otti ja megaperseili Infinity Ward –studion perustajien kanssa oikein urakalla? Ei ollut mitään nättiä seurattavaa, toisin kuin noiden potkittujen kavereiden uuden Respawn Entertainment –studion tuleva mahtiräiskintä Titalfall.

Miikka ehättikin sitä jo liekittämään yöllä:

Infinity Ward -kihojen perustama Respawn Entertainment esitteli vihdoin seuraavan pelinsä, joka ei todellakaan näytä miltään uudelta Call of Dutyltä. Futuristista mechiräimettä kuin akrobaattisemmassa Lost Planetissa konsanaan? Komeaa grafiikkaa, ripeää ruudunpäivitystä ja Gundam-henkisiä mechoja? Moninpeliä? Kyllähän se kivalta näytti!

Jalkaväki ei ole aseetonta mechejä vastaan, vaan videossa nähtiin myös, miten pelaaja hyppäsi katolta mechin niskaan, repi jonkinlaisen tuuletinluukun auki ja tyhjensi lippaallisen sisään.

 Videoiden, kuvien ja tuoreen hypen kautta lisätietoja:

Respawnin visionäärit ovat hakeneet inspiraatiota ensimmäisen persoonan toimintapelikokemuksestaan ja rakentaneet sen pohjalta täysin uuden lähestymistavan pelisuunnitteluun. Titanfall on täysin moninpelipainoitteinen ja uusi kokemus, joka yhdistää nopeatempoiseen moninpeliin sankarillisia avainhetkiä, joita löytyy normaalisti vain yksinpelikampanja pelimuodosta. Kaukaiselle sodanrepimälle rajaseudulle sijoittuvat tapahtumat antavat pelaajille vapauden valita taistelevatko he jalkaisin eliittipilotteina vai vahvasti panssaroitujen 24-jalan mittaisten titaanien suojissa.

Titanfallin universumi asettaa rinnakkain pienen ja suuren; luonnollisen ja teknologisen sekä miehen ja koneen. Pelaajat putoavat konfliktia, jossa pelaajat voivat vaihtaa kuvakulmaansa ja taistelupaikkaansa jalkaväkimosurista Mechin ohjaajaksi ja toisinpäin aina halutessaan.

 

”Sen lisäksi että lisäämme moninpelikokemukseen elokuvamaista tuntua, olemme miettineet uudelleen taistelun ja liikkumisen perusteita. Titanfall painottaa yhtäläisesti kahta hyvin erilaista tapaa liikkua ja taistella. Näiden yhdistelmä on tärkeä osa pelin identiteettiä”, pelin ohjaaja Steve Fukuda kertoo.

Titanfall julkaistaan keväällä 2014 Xbox Onelle, PC:lle ja Xbox 360:lle.

Lisätietoja: www.titanfall.com

Lisää E3-messuilta: kaikki E3 2013 -uutiset

Uutisarkisto: Kaikki uutiset tiiviissä listassa

RSS: https://muropaketti.com/pelit/feed

Lisää aiheesta

E3Dome: entisten Infinity Ward -hemmojen Xbox-yksinoikeus näyttää huikealta